Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Butikklokale

Har dere fysisk butikk?

Nei, ikke nå lengre.
Vi hadde et lokale før i Hydroparken i Notodden, men med lite besøk der og store kostnader, så kuttet vi det ut. I november 2019 flyttet vi lageret til vår hjemmeadresse i Lienfossveien 26, Notodden, og har kun nettbutikk.
Det er fortsatt mulig med klikk og hent, men vi har ikke noe showrom hvor vi kan vise produktene i. Men vi kan hente ut varer som skal ses på.

I retrospekt med tanke på koronapandemien som brøt ut i 2020, så var dette et smart trekk. Vi overlevde siden vi ikke hadde så store utgifter.

Frakt

Hvem sender dere med?

Vi sender i hovedsak med Posten
For vår del så har vi ikke hatt noe problemer med dem på våre sendinger over hele Norge. Noen ting kan såklart skje som forsinkelser og andre uforutsette hendelser, men vi passer på å merke pakkene og brevpost godt slik at de skal komme frem til deg som kunde.
Alle pakker sendes med sporingsnumme, med unntak av brevpost.

Har dere sendt ordren min og hvor er den?

Posten
Når produktene er på lager, så blir bestillingen pakket og sendt innen 1-2 dager. Har du valgt at det sendes med sporing, så skal du ha fått en e-post fra oss om at pakken er sendt og med sporingsnummer.

Brevpost.
Har du bestilt som brevpost og produktene er på lager, så blir det pakket og sendt innen 1-2 dager og sendes uten sporing og vil dukke opp i postkassen din etter 2.3 dager.

Forhåndsbestilling/ PRE-ORDER.
Hvis bestillingen din inneholder produkter som er til forhåndsbestilling, merket med *PRE-ORDER* i produkttittelen, så blir hele ordren sendt når de kommende produktene har kommet og vi kan sende alt samlet. Vi er en liten butikk og har dessverre ikke råd til å spandere frakt utover det som er avtalt ved kjøp.
Skulle det likevel være nødvendig å sende deler av bestillingen før alt er samlet, så må ekstra frakt betales. Eventuelt kan det sendes med en annen ordre hvis man bestiller noe ekstra og fraktvalget tillater det.

 

Merker

Angrerett

Bestilling ikke sendt - Forhåndsbestilling - Annet relatert

Bestillingen min er ikke sendt! - Ikke fått sporingsnummer.

Spørsmål: Jeg la inn en bestilling XX.XX og har ennå ikke fått noe sporingsnummer eller sett at den er sendt. Hvorfor skjer det ikke noe? 

Svar: Mest sannsynlig har du bestilt noe som er til forhåndsbestilling. Dette er varer som ikke er fysisk på lager, selv om de står "På lager".
Disse varene er merket *FORHÅNDSBESTILLING* i produkttittelen.
Vi har egne regler for forhåndsbestillinger som du kan lese her!
Du kan også se hvilke produkter som du kan bestille.